Vad innebär garantin?
För att säkerställa att du alltid är helnöjd med vår flyttstädning erbjuder vi en 7-dagars garanti i alla våra tjänster, vilket innebär att vi åtgärdar dem punkter du inte är nöjd med direkt! Garantin gäller även för de fall där något i din ägo råkat gå sönder under städningen.
Viktiga saker att ha koll på innan du utnyttjar garantin:
- Tjänsten för flyttstädning var bokad via vår offertförfrågan
- Sista dagen flyttstädningen utfördes var senast 7-dagar tidigare
- Du har kontakt med oss via telefon 010 – 344 54 54 eller via mejl info@modernstad.se
- Du har gjort en tydlig beskrivning till varför du inte är nöjd eller vad det är i din ägo som har gått sönder
- Vid skador av föremål eller ytor har du bifogat bild där skadan är tydligt synlig
När vi tagit emot information om varför du vill nyttja din garanti för flyttstäd kommer vi se över situationen med våra städare. Om du upplever att resultatet på flyttstädningen inte är enligt din förväntan planerar vi in ett återbesök utan extra kostnad där vi åtgärdar det som missades tidigare.
Vid skador av föremål eller ytor som skedde under flyttstädningen kommer vi be om bilder för att lättare kunna se över situationen. Bedömning av ersättning kan ske i samband med kort återbesök för inspektion av skadan.